ipekveatlas kızlar emziriyorum sol göğsümde nohut büyüklüğünde bi sertlik var sütüm normal akıyo ağrım sızım yok bu yüzden çok korktum ciddi bişey değildir inşallah başına gelen var mı?
Birminik56 ipekveatlas sizin elle muayene sonucu anladığınız bir kitle mi yoksa doktor muayenesi oldunuz mu
3babymom ipekveatlas benim koltuk altına doğru vardı doğum yaptigim hafta agriyodu ve nohut kadardı süt bezesi dediler emzirdikce düzelir kanallar açılir diye gerçekten de emzirme falan derken kayboldu çok şükür
Mervesmsek22 ipekveatlas canım benimde 2 aylık bir bebeğim var ilk zamanlar bendede olmuştu duşa girdim kaynar olmayan suyun altında masaj yaparak sağdım geçti yinede doktoruma söylemiştim o da Süt bezesi oluşmuş peynirleştiği için kitle gibi duruyor demişti sütüm tazyikli hala arada olduğunda duşa girer yaparım sende dene istersen
Babydoganay Ben evlenmeden önce gögsümden iyi huylu tümör aldırmıştım ve o zaman doktorum eğer emziren ve bebekli bir anne olsaydınız süt bezesi der ameliyat demezdim demişti.Hekim değilim,yaşadığım bir tecrübeydi paylaşmak istedim.
ipekveatlas Asyaaa35 ama oğlum emince yani süt bitince o göğsümde yine geçmiyo acaba gerçekten sütten mi
ipekveatlas Birminik56 yok ben kendim kitle dedim ne olduğunu nasıl anlamlandırcağımu bilmediğim için. elime geliyo dokununca sert bişey, yeni farkettim korktum baya doktor kontrolüme daha var
Birminik56 ipekveatlas süt birikintisi olabilir emzirdiğiniz için genelde her kitle bizim hissettiğimiz gibi kötü olmuyo içiniz rahat etmesi için bi doktora gösterin
Snemgokbil ipekveatlas sütü sahip iyice bitirmen lazım sütun çoksa olmuştur mastit olma sonra benimde oluyordu çok zor geçiyordu
ipekveatlas Mervesmsek22 sütün tayzikli olduğunu nasıl anlıyoruz canım ya hic bilgim yok? bide duşa girip sağınca boşa gitmiş olcak süt onları biberona falan koyabilir miyim acaba
Mervesmsek22 ipekveatlas ben ilk bebeğimin nefesini zor almasından anlamıştım göğüsümde ağrı oldu ucunu sıktığımda fışkırıyor Süt tazyikli olduğunu bu şekilde anladım
Mervesmsek22 ipekveatlas canım ben günde 2 defa makineyle sağım yapıyorum süt saklama poşetine koyuyorum buzluğa atıyorum bir kerede banyoda elimle sağım yapıyorum göğüslerim aşırı rahatlıyor
ipekveatlas Mervesmsek22 yaa anladım canım cok tesekkür ederim benimkide memeyle boğuşuyo sanki nefes alamıyo ara sıra ama sıkınca öyle fışkıran bi sütüm yok:( sağmayı denicem sanırım
Zehracan114 ipekveatlas benimde öyle taş var sanki annem baktı süt bezelerinden oluyor dedi.Korkutma kendini inşallah kötü birşey değildir🙏
Mervesmsek22 ipekveatlas canım makineden önce duşta dene hem olup olmadığını anlarsın hemde göğsün rahatlar
Peloser ipekveatlas cilt üstünden de belli oluyor mu acaba sertlik baktığınızda. Bende de bi sertlik oluştu ama dışardan da görünüyor