Oyk_mv 3prens71 rabbim gönlünüze göre versin. İnsanız işte isteklerimiz oluyor. İnsallah sizinde bir mucize olur 🙏
Oyk_mv Melekprenses benim 12 haftada bakan doktor cinsiyet konusunda cok ünlü. Nokta atısı yapar cok az tutturdugı var. Belki o sebeble bu kadar kendimi kıza hazırlamıstim bilemiyorum. Rabbin sizinde gönlünüzdekini nasip etsin 🙏
haklisinesracim Oyk_mv inşallah olur ama kendinizi kaptırmayın ben de detayliya kadar kız kız dedim pipisini açtı direkt al sana kız der gibi. İlk çocuğum kız ikincisi de kız olsun isterdim ama nasip kısmet şimdi alıştım oğlum olacağına da.
Nzfdzg37 haklisinesracim Bende detaylı ultrasona girdim az önce doktor eliyle kapatmış dedi tekrardan alttan bakınca çıkıntısı var ama daha uzun olması gerekiyor dedi %75 kız dedi ama haftaya cuma günü gel kesin söylerim dedi acaba erkek olan ihtimali varmı benimde 3 kızım var bunun erkek olmasını çok istiyorum
haklisinesracim Oyk_mv bu 12 haftalık görüntüsüne baktim da doktor bu görüntüye bakarak nasıl kız dedi şaşırdım bari hiç yorum yapmasaymış oğlana benziyor kafa yapısı da
Oyk_mv haklisinesracim herşeyi kız gibiydi nub tedorisi kemik yapısı vs. Doktorda kız gibi kemik yapısı herseyi dedi
haklisinesracim Nzfdzg37 kafa yapısı ve nub çıkıntısına göre kız bebek ama cinsel organı net görmeden kesin bir şey söylenemez tabi
Nzfdzg37 haklisinesracim Evet ama vajinal muayenede arkadan bakınca bacak arasında çıkıntısı vardı fakat taşağını göremedim
Tugba6336 Oyk_mv bir oğlum var bende kız çok istiyordum. Bizim de oğlumuz olacak. Bende biraz üzüldüm ama olsun sağlıklı olsun . 3 cüyü de denerim kız için dedim. 🤣
Oyk_mv Tugba6336 ah benim 3. Cüyü denicek bir halimde yok. Sağlık problemlerim var romatizma hastaysıyım. Bu bebek bile yasaktı. Artık nasip 🙏
haklisinesracim Nzfdzg37 detaylida belli olur inşallah bu haftada kız bebekte de çıkıntı oluyor çünkü. Benim kızımda 20 haftaya kadar erkek denilmişti o çıkıntı yüzünden sonra kız olduğunu öğrenmiştik doktorlar temkinli yaklaşıyor o yüzden çıkıntıya