aslhankrhan94 Estağfirullah saçma değil kesinlikle. Bebeğin kanala girdiğini hissetmiyorsunuz. Sadece pozisyon aldıkça vajinal baskılar oluyor çünkü bebek büyüyor, alanı daralıyor, hareket edip tekme attıkça vajinal ağrılar, batmalar oluyor. Benim son zamanlarda makatımda bile ağırlık var. Özellikle kilolu bebekler annenin vajinasına çok baskı yapıyor. Çok sıkıntı çıkarıyor. Başı yerleştikten sonra yatmak, oturmak, yürümek hatta spor yapmak bile çok zor oluyormuş. Deneyimli anneler böyle söylüyor. Ben 38.haftamdayım. Başı hala kanala girmedi. Doktorum girince hissetmezsin demişti. Kasılmalar olursa hissedermişim. Bakalım hayırlısı diyorum. Beklemedeyim🙏🏻🤲🏻