Busra4 cnm ben eltimden aldım onda vardı Ağustos sonu GB dogucak bazen araba kullanamicak olucaz diye dusunuyrm 2 aydan sonra bazen kanguruya koyup kullanırız diye dusunuyrm sürekli araba zor olabilir kışa dogru tabi arabamzda var pusetimz de sekiz ay puset bir yaşına kadar puset kullancam AAma 2 aydan sonra alışveriş falan yapmaya yada hava almaya giderken kanguru kullanırım diye dusunuyrm