Adre Merhaba kızlar ben 6+1 hamileyim. Polikistik over olduğum icin geç döllenme olduğu söylendi. Beta değerim kontrollü bir şekilde ilerliyordu son kontrolümde betam düşük çıktı fakat kese gözüküyor beta değerim 224,57 başına böyle bi durum gelen varmı?
Vera09 Adre evet biraz düşük gibi haftasına göre.. ama geç döllenme olabilir iki gün sonra kan verdiğinzde 500civarı çıkması gerek
Hosgeldinbebek Adre acaba sonuç yanlış çıkmış olabilir mi? Çünkü doktorum yanılmıyorsam 5 bindem sonra karından, 1000den sonra vajinal ultrasonla kese görürüz diyordu.