Ozgennnnnn arkadaşımin bebeği öyleydi sezeryan oldu. Kaç hafta önceydi bilmiyorum ama kafası büyüktü cidden ve hala öyle.
Çatının çok müsait olması lazım. Eskiden doguruyorlarmis ama vajina çok deforme oluyormuş. Tabi öncelikle riskleri var.
Sizin çatı ile bebek uyumuna bağlı. Belkide çok kolay doğum yaparsınız. Hayırlısı 🌸