Msfidash ne alaka ? Gebe kalmanıza yardımcı olmaz folik asit. Bebekte omurilik ve beyin merkezli doğumda olabilecek belli başlı kusurlara engel olması için verilir gebelere. Beyin hasarı, açık omurga ve zihinsel gelişim bozuklukları gibi problemleri engellemek ya da en az hasara indirmek için içilir. Gebelik düşünenlere de 3 ay önce başlatılma sebebi vücutta bir zemin hazırlamak. Ama gebe kalmadan 3 ay önce içmesen de bişey olmaz. Gebe kalınca hemen başlatır doktor. İlk 3 ayı içersin. Bunu verme sebebi bu. Yoksa bunu iç hamile kalmana yardımcı olur falan diye değil. Vitamin gibi düşünün.