Citlenbik moom222 geçmiş olsun canm sevindim sen tatlıya dikkat yemeeeğğ az ye 😃 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🌺
Citlenbik moom222 ben şeker hastasıyım anlıyorum irade öyle zor ki bazen çok sinirli oluyorum ama diyorum bebeğim sağlıkla geldin doğduğunda nasipse odamı yemekhaneye çeviricem tost patetes yicem derdime bak 😆
moom222 Citlenbik ayh bnde inan aynısını dedim dogurdugim gün kahvaltıda pisi yicem aksamada bı kilo kadayıf tatlısı yicem dedim eşime drdm bn alucaksin hasret kaldım 😅😅
NurCivan moom222 meyve tüketiminden oluyor genel olarak özellikle karpuz aynı problemi yaşadım dikkatli tüketim yaparsanız hiç bir problem olmaz inşallah 🙏🙏
moom222 NurCivan 21 haftaliktan 25 haftaliga kadar karpuzu malesef çok tükettim bn kardeşim 😔 sanırım o yüzden suyu fazla çıktı