Aksakal1907 bir kere başıma geldi o da sobalı evde yaşıyoruz gece aşırı sıcak oldu sobaya odun atip yatmistik sıcaktan oldu diye düşündüm ben bir daha da olmadı ama devamlı felan oluyorsa bı doktoruna Danış bence 🤭 geçmiş olsun kendini korkutma ama hiç bişeyde 💖