Asel_im 00.00 itibariyle 20 haftalık olduk yolu yarıladık kızlar. Sizler ne alemdesiniz. Yarın detaylı ultrasona gidiyorum 2.gebeliğim olmasına rağmen çok heyecanlıyım♥️
SibelBalciOz Asel_im bende 21+2 oldum.İlk hamileliğim ben çok heyecanlı geçiyor günlerim.İnşallah sağ Salim kucağımıza alırız🥰 21+6da benim detaylı ultrason randevum
Meryem0555 Hayırlı olsun🌸detaylı ultrasona nasil gidiyorsunuz tekrar doktora randevu alıyor musunuz yoksa direk yonlendiriyolarmi sonuc için tecrübenizi paylaşır mısınız?
Asel_im Meryem0555 detaylı ultrasona doktor yönlendiriyor canım sana yeşil alan açıyor MHRS den randevu alabilmen için. Sonra sen de uygun olan randevuyu alıp gidiyorsun. Gerçi devletten randevu almak çok zor artık. 2 hafta öncesinden almıştım yarın için randevu.
Asel_im SibelBalciOz canım hepsinin heyecanı farklı benim de 2. ama ilk gibi çok heyecanlanıyorum her şeyin de ♥️
Asel_im tugbadipi cinsiyet belli mi yoksa sen de benim gibi detaylı ultrasonu bekleyenlerden misin canımm
yasemineymenarin Asel_im bizde de yolun sonu geldi 38+6 haftalık son 8gün 2.gebelik ama heyecan dorukta
yasemineymenarin Asel_im aminnn inşallah teşekkür ederim 🌸 hepimiz sağlıkla kavusalim yavrularımıza 🥰