Fatmanur_Dndr_42 Uygulamalarda veya int den son adet günümü yazip hesaplattirdigim zaman mesela bugun 13+4 diyor. Ama doktora gttgmde 4 gun geriden soyluyo oysa ona da ayni tarhi vermistm hangisine inaniym
Mysaa Fatmanur_Dndr_42 2 haftaya kadar ileri geri oynar o gelişimi ile alakalı sen buraya bakma tam gunu gününe olmaz illaki canım
Srfe_01 Fatmanur_Dndr_42 arkadaşlar gereklı acıklamayı yapmıs canım benımde 3 /5 gun gerıden gelıyordu başlarda sımdı 32 haftalık hamıleyım ama ultrasonda 33le uyumlu aradakı farkı kapatıp gelısımı önde bıle gıdebılır zamanla bu o kadar çok onemlı degıl yanı merak etme
Lilosum Fatmanur_Dndr_42 Aynisini sorucam bende ya banada 4 hafta diyo ama uygulamada 4+3 nasıl hesaplicaz kafam karisti
Fatmanur_Dndr_42 Zuhalsebu o zamn bebek 4 gun geriden mi gelisiyo yani e ama ayni zamanda gelisimnde bi sorun yok diyo sorun yoksa niye geriden geliyo
zamaneannesi80 Fatmanur_Dndr_42 usg de 2 hafta önden yada 2 hafta geriden gitmesinde bi sorun yok. Rahat olun gelişimi gayet iyidir bi sorun olsa dr söylerdi zaten
Vera09 2hafta ileri geri olması sorun değil. Siz adet tarihinizi baz alın, ilerki aylarda yakalayabilir haftasını