bedia00 canım ben normal doğum yaptım hamilelik süreci boyunca adet olmadığın için kistin küçülüyo. Normal doğum yaparken de pisliğin gidiyor derler ya benim öyle de gitti. Kırkım çıktıktan sonra kontrole gittiğimde kistlerim duruyomu diye baktırmıştım solda hiç kalmadığını sağdada çok küçük kaldığını emzirdikçe onunda gideceğini belirtti. Şimdi bebeğim ben 11 aylık gebeyim 13 haftalık.