[silindi] Buradaki arkadaşlarımla mutluluğumu paylaşmak istedim 12. Haftada tahmin etmişti 2 li test yapan doktor bugün detaylıda kız olacağı netleşti 22+5 sağlıkla gel kuZum allah isteyen herkese sağlıkla nasip etsin🥰🥰🌸🌸😘😘
Heja2121 [silindi] yaaa gözünüz aydın sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allah’ım net 22 ncı.haftadami belli oldu cinsiyet 🥰
Turkolog12 [silindi] benimde geçen hafta 14 haftalık bacaklarını açtı boştu doktor kız dedi banada gösterdi ama insan korkuyor valla değişiyor diye bende detaylı bekleyeceğim hep bir kızım olsun istemiştim tabii önce sağlık ama sanırım hayallerim gerçek oluyor 😅❤️
[silindi] Turkolog12 bizimde öyleydi boşluk vardı, ama göstermiyordu bugünde bacaklarını çapraz kapatmıştı utangaç kızım ama doktor sağdan soldan bakarak netleştirdi sizde detaylıyı bekleyin allah gönlünüzdekini nasip etsin🤍🌸