Qwwertyvjh Normal doğumdan da sezaryandan da korkuyorum ya nasıl çıkcak bu çocuk eşimde içerde kalmış var mı diye benle dalga geçiyo😏canım da çok azdır off son aya yaklaştıkça tırsıyom
EzgiKly Qwwertyvjh Zamanı gelince onlar çıkmanın bir yolunu buluyor merak etme😊 normal veya sezeryana bazen nasıl geleceklerine bebişler karar veriyor. İçinizi ferah tutun, pozitif düşünün🌺
goldumsu Qwwertyvjh iğne yapılırken ayılan bayılan ben ve 40 haftaya merdiven dayamış olan yine ben dnskdkek çocukta anasını biliyor çıkmıyor
zeynonunannesiiii Qwwertyvjh eşim banada sürekli bu çocuk normal çıkmaz diyor sinir ediyor beni 😂 ama. Bende ne normale nede sezaryene hazır değilim napcam bilmiyorum 🙄
Tugcesevimli Qwwertyvjh hiç korkma hiç korkulacak birşey yok ne kadar soğuk kanlı olursan o kadar kolay geçer
BenEsra goldumsu hahahah bende 35 haftadayım ve korku tavan hayatımda serum yememişim nasıl olcak bi fikrim yok 😂🤭
ipekveatlas benden canı az olan birini tanımadım ben normal doğurdum sende doğurursun elbet. bende kendi kendime kimsenin icinde kalmamıs seninde kalmax elbet diyodum 😂
Qwwertyvjh zeynonunannesiiii Gerçekten napcaz ikiside zor bnce ya tamam sezaryan da blki hissetmezsin ama sonuçta ikiye bölüyolar insanı
Mp182 Qwwertyvjh ya ahahaha bu nasıl bır bakıs açısı bı an sıhırbaz masasında ıkıye ayrılan ınsanlar geldı gözümün önüne 😃
Rabiaugur Qwwertyvjh bende sezeryan günü aldım çarşambaya bi korku endişe sardı beni ki sormayın bende diyorum nasıl çıkcak diye kendimi hazırlamaya çalışıyorum ama olmuyor ya hazır mı değilim acaba
goldumsu Qwwertyvjh ben ölüyorum sürekli rüyamda dnejkdke ama doğurmak içinde herşeyi yapıyorum o an napacağım hiç bilmiyorum. Geçen hemşireye diyorum ki iğne falan oluyor mu doğumda ben görürsem bayılırım ndjjdkekdp
Rabiaugur Qwwertyvjh hem bi an önce doğurmak istiyorum eski vücudumu özlüyorum çünkü baya baya zorlanıyorum artık hemde ayrılıcaz mı şimdi kızımla diye düşünüyorum onu içimdr hissetmek daha bi bana özeldi sanki ama kucagımda da öyle olur inş
Tugceonur Qwwertyvjh zamanı vakti saati gelince öyle de güzel doğuyorlar ki ne normal doğum ne sezaryan korkutmasın sizi kesinlikle sadace hayırlısını isteyin hakkınızda ❤
Qwwertyvjh goldumsu O zaman iğneyi düşünceğinizi sanmıyorum ama 😅 belkide siz istersiniz can havliyle bi iğne vurun rahatlıyım diye
Ebga Qwwertyvjh kızıma doğuma gittiğimde kendime bu şekilde moral vermiştim bu bebek buradan bi şekilde çıkacak ve yarın her şey bitmiş olacak diye 🤭 şimdi gene diyorum yaşadığın acıyı unuttun bi daha bu bebek buradan mecburen çıkacak korkunun faydası yok 😁
bebegimmm123 Ben ağrıdan korkmuyorum ama ya ıkınamazsam ya yanlış bişey yaparsam diye korkuyorum sadece. Ağrıyı da şöyle avutuyorum kendimi o an bittikten somra hiç ağrı hissetmiyceksin sadece biraz dayan diyorum kendi kendime😂
Qwwertyvjh bebegimmm123 bunlarda var tabi ya aynen ıkınamazsam ya doktoru dediklerini yapamazsam falan
biokadin Qwwertyvjh Canım bol bol doğum videoları izle daha da ağırlaşacaksın vs zaten sen isteyeceksin emin ol şişecej vucudun korkma inşallah ve hurma ye bol bol su ve doğum anında zeytin yağı iç sakın unutma Allah’ın izniyle kucağına alınca herşeği unutacaksın bende korkuyorum ama böyle temkin ediyorum kendimi.
Qwwertyvjh biokadin Bazıları çok çabuk doğuruyor bazılarınında 2 gün süren varmış İnşaAllah çabucak doğururuz rabbim yardım etsin hepimize