FiruzeAlagoz1207 Vera09 çok geçmiş olsun çok zor bi hastalık bide hamileyken olunca daha da çekilmez oluyor. Bende operasyon geçirdim yatıyorum hastanede
FiruzeAlagoz1207 Vera09 25 haftalik hamile olduğum için anestezi vermeden 1 2 cm kesik atarak apseyi boşalttı. Sonra anestezi verdi dikti 10 dk sonra etkisi geçti zaten acımaya başladı çok zordu ya Allahim kimseye vermesin
FiruzeAlagoz1207 Vera09 Allah razı olsun 🥲 aynen ilk kez oldu ilk 4 gun kistti doktorum antibiyotik verdi kendi patlar belki diye patlamadı doktor dün sabah operasyon yaptı işte 😕
Seda5885 FiruzeAlagoz1207 agrısı var mıydı bende oldu şiddetli agrısı yoktu ama doktor şiddetli ağrı olmadan almaya gerek yok dedi zamanla gecer dedi ve gcti
Vera09 FiruzeAlagoz1207 tekrarlamaz inşallah 🙏🏻 Geçmiş olsun yaranızı hep kuru tutmaya çalışın daha çabuk iyileşsin ve mikrop kapmasın. Ben afedersin tuvaletten sonra saç kurutma makinesiyle kurutur ilaçlarımı sürerdim🤷🏻♀️
FiruzeAlagoz1207 Seda5885 cok ağrım vardı sen düşün o kesiği bile kabul ettim kurtulmak için 😔 en son 3.3 cm olmustu
FiruzeAlagoz1207 Vera09 hastanede onu yapamam şu an ama kuru ve temiz tutmaya çalışıyorum elimden geldiğince çünkü sürekli su içiyorum bebek için saat başı tuvaletteyim 😔