Medine23 Kizlar merhaba bugün kontrole gittim 37+1 haftalık gebeyim. 3200 dedi normal mi? Birde 500 gram yanılma olabilir düşükte olabilir yüksekte dedi sizin bebisler kaç kilo
busraparlakci Medine23 Medine23 maşallah bence çok çok güzel benim bebiş 3 haftadır kilo almıyor 38 hafta olduk hala 2600 gr yarın doğuma alacaklar dua edin lütfen 😔🙏🙏🙏
Diloss_14 Medine23 37 de 3200 dü 38 de doğurdum yani bugün ultrason en son 3600 ölçmüştü maşallah 3500 kilo doğdu canım
Medine23 canimbeybimmm AA iyi canım çok şükür o zaman Allah kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bir an önce 🌹♥️
Medine23 busraparlakci Ederim tabi canım. Rabbim bir avazda ağrısız sızısız kucağına almayı nasip etsin inşallah. Neden erken alıyorlar canım kilo almadığı için mi? Başka bir problem mi var?
533460 Diloss_14 aaa hayirli olsun doğum gerçekleşti demek her sey yolundadir umarim gecmis olsun, tebrik ederim ☺ derya hanim takipliydiniz sizde nasildi her sey süreçte hastane doktor hanım bu konu da tecrübelerini beklerim🤗