GzdeBilgeYlmaz kabarma konusu ve kaşıntı bende de oldu ana sadece göğüs araman ve boynumun altı oldu komple kaşınıyordum kıpkırmızı kabarcıklar oluştu sivilce desen sivilce değil tuhaftılar feci kaşınıyordu kaşıdıkça da tahriş oldu . Doktorum jel verdi 4 5 gün sabah akşam kullanınca kurudu şimdi az iz var zamanla geçer inşallah doktorunuza kesin gösterin