Aybegum95 Kızlar 33. Haftam bitecek , adet olacak gibi kasıklarım ağrımaya başladı arada oluyor, sizlerde de oluyormu , normal mi bu
simayorunn Aybegum95 31+4 deyiz bugün regl ağrısı gibi bir ağrı var ama kasıklarımda değil yukarda böyle karnımın her yeri ağrıyor gibi tam bı yeri yok rahmin olduğu yer daha çok bebek de tek bı yerime toplaniyor canım çok acıyor normal midir sizce kontrolumuz haftaya ama hemen gitmeli miyim
ilayy Normal gün sancıları diyorlar vücut kendini doğuma hazırlıyor rahim kasılıyor pelvik kaslar esniyor