Sinem77 normal hamilelik gibi sakin belirtisiz başladı. Herkeste aynı olmuyor. Kiminde kanama, kiminde hcg düzensizliği, kiminde kese görememe şeklinde farkediliyor. Benim HCG artışım 57-74-65-113 şeklinde minimal ve plato çizerek oldu. Doktor direkt iniş çıkışı görünce dış gebelik dedi. Emin olmak için kürtaj yaptı. Bu değerle zaten kese görmeyi bekleseydik çok zaman kaybı olurdu. Kürtajdan sonra artmaya devam etmişti. O yüzden dış gebelik olduğu kesinleşti. Eğer rahim içi gebelik olsaydı kürtajdan sonra HCG düşüşe geçerdi. Dış gebelik zaten rahim dışı konumlanma demek, o yüzden hcg artışı devam etti. Sonra zaten metotreksat iğne ile düşük yaptım. Bu arada anormal farkettigim sadece iki belirti vardı, biri aşırı şiddetli mide yanması diğeri de çok afedersin kötü kokulu gaz çok sıkıntı çektim 10 gün kadar.