Solanahtar21 canım hamile kalmışsın kalabiliyorsun da o yüzden hamile kalmayı stres etme kendine . Bekle 2-3 ay rahimin toparlanınca çift çizgiyi göreceksin zaten . Hiç kendini strese sokma . Sadece ölen bebeğinin neden kalbinin durduğunu araştır . Ben o hatayı yaptım ilk bebeğimin kalbi durdu ilk gebeliklerde oluyor dendi yollandı , sonra tekrar hamile kaldım tekrar karnımda öldü . Çok zor Allah kimseye yaşatmasın . Kan pıhtılaşması varmış iğne kullanıyorum şuan sende sebebini araştır .Allah tekrarını yaşatmasın