Eminecak aşağıda size dönüş olmuş her doktor bakmıyor diye fakat sıkıntı yoksa söyleyebilecekleri bir durumda yok evet olsaydı söylerlerdi normal ultrasona gidiyorsunuzdur düzenli olarak aynı zamanda ayrıntılıyada gidiyorsunuzdur öyle birşey olsaydı doktorunuz söylerdi önemli bir durum çünkü ve rahim ağzı önemli her doktor kontrol yapıyordur muhakkak sıkıntı görünce söylüyordur görmeyince söylemiyordur sonuçta bebeğin hayatı o rahim ağzının açılıp açılmamasına bağlı içiniz ferah olsun öyle birşey olsaydı söylerdi doktorunuz