Kızlar bugun test yaptım 5dkka baktım bişi göremedim bıraktım köşeye içime şüphe düştü 4 5 saat sonra tekrar baktım silik pembe bi çizgi çıkmış bugun adet olmam lazımdı ama herhangi bir sancım ağrım yok sadece sinirliyim baya bugün ilk çocugumdada silik görmüştüm addeten iki gün sonra yapmıştım aranızda bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi şuan oğlum 1yaşında ve çok korkuyorum 🥺