Ezgicck Şuan 28+2 yiz ve gebeliğin başından beri neredeyse bu durumu yaşıyorum. Doktora sordum ileriki haftalarda yani suan 25 ve üstünde olabilir dedi organlar yukarıya topladığı için ve bebek haraketlerinden kaynaklı. Ama benim erken haftalarda beri var valla kalp için doktora gitmem gerekiyor bir türlü gidemedim bi doktoruna sor ihmal etme bir de aşırı oluyorsa ve seni zorluyorsa hiç bekleme git bir doktora nolur nolmaz için rahatlasın canım. Allah yardımcımız olsun inşallah 🤲🏼🌸