Saadet27 Selam kızlar 22 haftalık hamileyim bu yatış şekli hakkında bir sürü şey diyorlar mesela sağa sola döneceğim zaman uykudan kalkıp öyle dönmeliymişim bınun gibi şeyler siz nasıl yapıyorsunuz kordon boynuna dolanır diyorlar allah korusun doğru mu ?
Nily Saadet27 genelde sola yatilmasini oneriyo doktorlar Tabi ani hareketlerden kacinmak lazm Yavas yavas hareketlerle donebilirsn ben oyle yapiyordum halada oyleyim.
Adakus Saadet27 evet bizim büyükler de söyledi bana hep bebek başını asagı almadığı sürecek rahat dönebilirsin ama bebeğin başı asagı pozisyon u alırsa hele o zaman mecbur kalkıp sağ sol yapmak zorundasın bebeğin en çok kordon dolanmalı olduğu pozisyon kafa asagı kısmı ama seninki daha erken korkma ben o kadar dikkat etmedim Doğum 9 gün kaldı çok şükür sıkıntı olmadı sende korkma rahat ol ama dikkat et haftan daha az 30 dan sonra dikkat eğer doktor bas asagı geliyor derse o zaman daha çok özenirsin uyurken
Saadet27 Adakus uykudan uyanıp dönmek çok zor olur birde kalkıp oturup dönmek :) sola yatıyorum çoğu zaman uyuşuyorum
DayiogluSevgiGkhan Canım ama kendını alıstır ben sag sırtıma gebelkk yastıgı varya onu alıyorum sag tarafa donemıyorum yanı yoksa hep sagda yatarım
Hazal89 Valla bende 26 haftalığım bazen uyandigimda sırt üstü buluyorum kendimi her tarafım ağriyayarak kalkiyorum yataktan 🤷♀️ sakıncası varmıdır bebise 🙄
Tugbaa34 Bende 20 haftalık hamıleyım suan buraya yazarken bile sırt üstü seklındeyim bi sıkıntı olmuyordur inş