Elifyunus1 Merhaba hamişler 33.haftamdayım bir haftadır başlayan aşırı sıcak basması sürekli buz gibi şeyler içmek ve klimaya sarılıp yatmak istiyorum bu durumu yaşayan bi çözümü olan var mıdır?