cicekli0 enfeksiyonum olduğunu öğrenmiştim birkaç gün önce, hastaneye yattığımda öğrendim ki enfeksiyon doğum esnasında fazla yırtılmama ve dikiş atılırken cildimin parçalanmasına sebep olabilirmiş.
Üstüne eşim ve ailesi sezaryen ol diye bastırıyorlardı ve normal doğumda bir aksilik yaşarsam faturası bana kesilecekti.
Ve bebeğimi 4kilo bekliyorduk, sancım yok açılmam yok kocaman çocuğu kuru kuru doğurmaya çalışcam gibi geliyordu. Meğerse çocuk 4600gr imiş. Doğunca öğrendik. Zaten normal doğuramazmışım, ultrasonda doğru hesaplanmamış.