7+5 günlük gebeyim. Önce lekelenme ile başlayan akıntım ara da bir kanamaya döndü. Bazı zamanlarda pıhtılıda olabiliyor. Doktorum riskli olduğumu be belki de bu sürecin 7 aya kadar süreceğinden bahsetti..
ister istemez sürekli endişe ve stres yaşıyorum. Umarım sağlıklı bi şekilde kavuşuruz bebeğimle🙏🏻
Böyle problem yaşayanlar var mıdır?