tuncelzeyzeyyy Kızlar hamilelikte kasık ağrıları normalmiş sanırım,bazen sağ taraftaki kasık kısmımda şiddetli ağrı oluyor bacağıma vuruyor:/ Ve 1 haftadır düzenli ögleden sonra şiddetli baş ağrım oluyor normalmi hormonlarla alakalımı?
melek-_1212 tuncelzeyzeyyy bende böyleydim ve aşırı derece baş agrım oluyordu ne zamanki doktorum Demir ilacı verdi tamamen kesildi çok şükür bir daha ağrımadı sizinde Demir eksikliğinden olabilir benim ilacım gynoferon
Stuna tuncelzeyzeyyy bende de oluyor migrenim var zaten. Düzenli magnezyum kullanıyorum ve her gün sade soda içiyorum öyle hafif geçiyor.
Asel12300 tuncelzeyzeyyy aynısı bende de var benimde 15 haftalık magnezyum almıyosanız başlayın rahatlatıyor
tuncelzeyzeyyy Denizz_48 melek-_1212 Evet cidden bende iki gündür kullamıyorum demir ilacı ve kesildi