Nurellaaaaaa bize 12. Haftada kıza benziyor dediler 14. Haftada 60% kız dedi 😂 18. Haftada 90% kız dedi 😂 birdahaki kontrolde de kız dedi, detaylı ultrasonu başka bi doktor yaptı oda kız dedi 😄 üstüne bide Fetal Dna testi yaptırdık ondada cinsiyet 100% belli oluyor ondada kız çıktı yani kızımızıı bekliyoruuzzz sabırsızlıkla ;D bazısının yanılma oluyomuş ama bize hep kız dediler hiç değişmedi