Hanımlar doktor bebeğim için biz daha sormadan çünkü erken olduğunu düşünüyordum, 12 haftalıkken %80 erkek dedi. İstersen de beklersin dedi. Yani baya kendinden emindi. Ama ben küçük olduğunu düşündüğüm için üstelemedim. Şimdi 13 haftalık oldum. Hastane kontrol sürem dolmadan tekrar gitsem. 13’te kızda erkekte olsa söyler mi acaba ? Arkadaşım net bir şekilde 13’te oğlu olacağını, kuzenim net bir şekilde 13’te kızı olacağını öğrendi. Onları da duyunca bir heyecan yaptım. 🥲 özel hastane fiyatları belli, ben tarama vs yapmıyorum. 16da istersen cinsiyet için gel dedi doktor. Onun dışında çokta ekstrem bir durum yok dedi. Bir akıl rica edicem 🥲🥲