10 ay önce ölü doğum yaptım bugün ikinciye gebelik testi yaptım çıktı ama Şubat’ta en son tarihim ona göre hesaplanır dimi bulantım var daha yeni ogrendm şubata göre 3 aylık hamile olurum pcos olduğum için adetim düzensiz ondan gebelik düşünmedim ama çok belirti oldu Mayıs ayında şimdi bulantılar devam