Sehrbnon12 mom23 12 gün 350 2 gün sonra tekrar yaptım 800 cıktı canım suan 13 haftalık bile olduk iki minnoşumlaaa
Limonzeytin mom23 hcg ile çoğul gebelk ölçlmez dedmşti doktorum bana kese görnce belli olır demşti. Çok fazla değeri olup tek gebelği olanlarda var az değeri olup 2iz tutanda var çnkü
Sehrbnon12 mom23 canım bende tek diye düsündüm ama doktora gittiğim de iki kese var dedi ve suan 13 haftalık olduk bile ikizlerimle betaya bakma fazla
mom23 Limonzeytin evet aslında öyle ama genelde iki katından fazla artmış arkadaşlarım hep çoğul gebelikler yaşıyor:)
Limonzeytin mom23 benım 1330 du sonrasnda 3660 falan çıktı ama tek gebelk oldu. Doktormda kese önemli dedi değer bişi ifade etmez demişti
Sehrbnon12 mom23 canım folik asit ve prpgestan fitil 12 haftada kesti suan corasprin b2 vitamin ve mide ilacı kullanıyorum canım haftaya gidecem tekrar ilacı içmekten iğrendim
mom23 Limonzeytin evet yüksek çıkıp tek düşük çıkıp ikiz olanda varmış :) siz neler kullandiniz hangi ilaçları kaçınci haftada kestiniz
mom23 Sehrbnon12 bana kan sulandirici da verdi ya pıhtılaşma bakilmadi ama tedbir için keşke kesilse.gebe kaldıktan sonra hangi doktor ile devam ettin canım tüp bebek doktorun ilemi
Sehrbnon12 mom23 hayır canım ben urfada yasıyorum tüp bebek yaptığım doktorum Diyarbakırda ve bende 3 saatlik yol gidemem ilçede özel hastanede doktor var ona gidiyorum cok iyi Bi doktor
Limonzeytin mom23 tüp bebekti benimde. Oksapar,duphaston,estofem 12.haftaya kadar kullandım.progestanı 20.haftaya kadar kullandım arada kanamalarım olmştu çnkü. Şükür 28.e geldik 😊😊🤲 gönlünzce olsn 🤲😊