aydagulhaliloglu ozgurum10 O zaman normaldir. Bende 19+5′teyim bendede ara ara oluyor geçiyor canım. Bebek büyüyor diye düşünüyorum. Bugün kontrolüm vardı bir sıkıntı yoktu çok şükür🤗 Kanama dalan olmadıkça korkma sende❤️