Gulbahar1994 Kızlar merhaba, pazartesi doğum yaptım çok şükür südüm var ama tek sorun göğüslerim felaket halde. Bebek emmeye başladığında gözlerimden yaş geliyor, çok acıyor, yanıyor ve uçları kırmızı kan var gibi. Ne yapmam gerekiyor aynı sorunu yaşayan varsa bana yardım edebilir mi? Şimdiden teşekkürler🙏🐣❤️
SenaElyakut Gulbahar1994 lansinoh krem var göğüs ucu için mor bir şişede küçük o çok etkili onu kullan
Lale_41 Gulbahar1994 evet Sena hanımın dediği krem çok etkili Meme ucundaki sancıyı bile hafifletiyor😇
Gisem Gulbahar1994 benimde aynı oldu kremler fayda etmedi bende eczaneden silikon meme ucu aldım bebeğim onla emiyor 15 gündür geçmedi halen daha aynı geçmesini 4 gözle bekliyorum 😢😢
Mertcikannesi Gulbahar1994 merhaba, ben Memelyne kullandım eczanede satılıyor. 5 günde düzeltiyor tavsiye ederim. Acıbademden doğum koçu önermişti
Nazerin Doğru emzirmediğinizden hanımefendi. Eğer doğru hareketle emzirirseniz yara asla olmazdı. Ğöğüslerinizin ucunu bebeğe vermeyin o kahvereneginin tamamını ağzına koyun. Ve eğer mecbur kalırsanız elinizi (baş parmak ve işaret parmağını C şeklinde yaparak aıkın hafif.
ellam Gulbahar1994 garmastan diye bi krem var onu kullanın bana dua edeceksiniz gerçekten yarıkları bile iyileştiriyor 🙏🏼
ElifKarata Gulbahar1994 lansınoh kremi öneriyorlar canm genelde . Ben daha doğurmadım ama 3 gündür göğüs uçlarıma zeytinyağ sürüyorum kuru kalmasın kabuk yapmasın diye yumuşatıyor 😊🙏