Arkadaşlar bebeğinizin kalp atışını ne zaman duydunuz?
Gayenura 6+1 de 😊
Gayenura 7. Haftada duymuştum. Şimdi minnoşum doğalı 34 gün oldu 😍
Gayenura 8+0 da duydum canım ❤️👶
Gayenura 8.haftada böyle pıt pıt minik minik duyduk sonra 11′de pat pat diye😅
Merhaba canım 6+3 de duydum karından
İki hamileliğimde de 7.haftada duydum.
Gayenura 7+6 da
Gayenura 7. haftada duymuştum.