Nergissi Antepgelini eldiven takıp jel sürüyor ve iki parmakla bakıyor. Korkacak bir şey yok stres yapmamaya çalış. rahatlık önemli
meryemnarin Antepgelini bugun kontrolüm vardi 38.haftaya girdik cati muayenesi oldum acikcasi hissetmedim bile 10 saniye surdu ya da surmedi iliskiye giriyosaniz bunu hayli hayli yaparsiniz hissetmiyosun bile 2 parmagina jel surup pelvis kemiklerine bakiyo o kadar korkmayin yani 🤗
Hmy6161 Antepgelini valla ben bugün oldum anlatıldığı gibi hiçte kolay geçmedi iki parmağıyla derinlere gidince bende çok ağrı oldu o an😞
Babydream Antepgelini daha dün olmuş birisi olarak çatala çıkınca çok korktum acıcak diye ebe sakin ol rahatladığında başlıcam dedi bende bana bakmayın siz başlayın dedim eline jel sürdü iki parmağını sokup sağa sola aşağı doğru ittirdi bu muyduu dedimm o da evet bu kadar dedi yani ne bir sızı ne bir yanma hiçbişey hissetmedim korkulucak bişey yok kendini rahat bırak 🫶🏻
Kb_plt Ben iki kez oldum ilkinde normal doğum yapabileceğimiz söylendi ikincisinde normal doğum yapamazsın dediler pelvik darlığı varmış. Tekrar yapılacak bir kaç hafta içinde. Kendini kasma derin derin nefes al ver. Seninde doktırunda işi zorlaşır.
Kerem6 Bugün bana yapıldı masaya çıkıyorsun dr iki parmağı ile acıklığı kontrol ediyor hüç bi şey hissetmiyorsun bi kaç saniye sürüyor
Kb_plt Antepgelini yani zaten hamileliğin 34. Haftasından sonra çatı muayenesi yapılıyor erken doğum riski vardı bende hatta bu çatı muayenesinde belli oldu bugün tekrar kontrol var ama ne olur bilmiyorum
Kerem6 Kerem6 @"Kayaaelif bana 39. Hafta da yapıldı tam olarak ne zaman yapılıyor bilgim yok yanlış bilgilrndirmeyeyim 🪷
Duygudikicidkc Bende bugün oldum 2 parmakla baktı baya derine itti acı eşigim yüksek olmasına rağmen acıdı valla yalan söyleyemicem
nurrrr9897 Bende bugün ilk defa oldum canım okuduklarımdan dolayı biraz gergindim ama kendimi kastığım halde öyle bi acı hissetmedim