Slcnslcn Selma067 ben kullanmıştım zararu ppsa doktor vermezdi cnm. Bana hic fayda etmedi Ins sana yararri olur
momtobe8 Zarari yok degil mutlaka var ama medpamid en masumuymus. Ben zofran kullanmistim o mesela agir bir ilacmis o yuzden duzenli kullanmadim sadece artik son noktaya geldigimde iciyordum, cok ise yaramasada bulantimi 10 dan 8 e cekiyordu:) yinede dayanabilitorsaniz hic icmemek en iyisi.