Kubra-007 4 buçuk yıl önce spinal anesteziyle doğum yaptım. Yani belden uyuşmalı, korkulacak inan hic birşey yok. Bide benim canım aşşırı tatlıdır. Öyle ağrı acı hiç birşey hissetmiyorsun. Şimdi 36 haftalık hamileyim, yine spinal anesteziyle olacak doğumum. 😊 (Ilk bebeğin için başın sağolsun canım. Rabbim kimseyi sınamasın) 😔