Kerem6 Hiç korkma canım,ahh yapamayacak olsam ben yapamazdım 9 ayın her günü doğumu düşündüm,ya tabi ki kolay değil ama ben sesim çıkmadan sadece çok iyi ıkınarak 10 dk da doğurdum herkesin kendini ifade edişi biçimi farklıdır belki o doğum yapan kişi kendini bağırarak ifade edebiliyor kendi bu şekilde dışa vuruyordur hiç korkma Allah yardım ediyor iyi ki normal yapmışım İnşallah 2. ye de nasip olur ☺️☺️💗