Hangi isim sizce daha güzel ☺️
ikicocuklubiranne 37 haftalığım. Kızımın adı Gülce :)
Biyiklikedi sağlıkla kucağınıza alın inşAllah ☺️ Bende kararsız kaldım ☺️
ikicocuklubiranne Amin İnşallah sizde öyle, umarım en güzeline karar verirsiniz
Biyiklikedi teşekkür ederim 🤩