Kızlar yaşım 29 olacak . Göz kenarlarım kırışmaması için yaptıklarınız var mı ? . Bu duruma üzülüyorum ya :( sizler ne yapıyorsunuz ? Mesela ben daha gergin surat istiyorum ah çözümü olsa keşke . Önerileriniz var mı ? Bu arada yaşımı göstermiyorum . Ama bakım yapmak istiyorum