Ayseee01 Kızlar 35+4 günlüğüz sancılarım var nstde de çıktı doktor dayanilmicqk derece olursa bekleme gel dedi bebekte normal doğum pozisyonunda korkuyorum da ilk gebeligim:( nasıl anlarım nişanı birde sancılardan dolayi oturamıyorum popomun üzerine
eso14 Ayseee01 canım mesela benim nişanım beyaz balgam gibi akıntıydı 3 gün sonra doğum yaptım gece suyum geldi
Fatmactn_6 Ayseee01 benim nişanım kanlı akıntı olarak geldi açık renkliydi gece nişanım geldi sabah hastaneye gittim öğlen doğurdum suyum hastanede sancı çekerken geldi
aydagulhaliloglu Ayseee01 Benim arkadaşım 40.haftasondayken açık pembe bir lekenlemesi oldu kontrole gittiğinde nişanın gelmiş dekti doktoru. Şimdi bekliyor doğurmayı😅
Ayseee01 eso14 bu şu meselesi nasil oluyor canim benimde sancilarim fena var sürekli yat dedi ama yatamıyorum ki yatınca kalkamıyorum oturamıyorum dediğim gibi seyimin üzerine☹
Fatmactn_6 Ayseee01 Doğum değilde sancısını çekmek zor oluyor biraz oda bebek çıktıktan sonra geçip gidiyor inanın ve hafıza gerçekten o sancıyı kaydetmiyor sabah 10 gibi falan yatışım oldu 13:30 da doğumum oldu o aradaki saatler nasıl geçti anlamadım bebeğimi görünce sancı falan kalmadı alttan kesim vardı bir kaç ıkınmaya kaydı geldi bebek😁