Askar Kızlar benim ayaklarım çok şiddetli ağrıyor üzerine basamıyorum resmen birde öyle bir yanıyoki ayak altların gece uykudan uyanıyorum yaşayan varmı varsa rahatlatmak için ne yapıyosunuz 🙁
Htcerdogn Askar canım bende öyleyim. Ama yanmasında en büyük sebep şekerli şeylermiş. Yatmaya yakın asla meyve. Meyve suyu. Şekerli şeyler felan yeme. Biraz yoğurt veya soğuk süt içip yatarsana daha rahat ediyosun deneyimledim