38+4 olduk dünden beri belime kasıklarıma sancı giriyor ama çok düzensiz bir şekilde yani saatte bir yarım saatte bir iki saatte bir şeklinde. Korkumdan ayağa kalkamıyorum uzanırken bir problem yok ama ayağa kalktığım anda giriyor. Yani bu kasılmalar düzenli ilerlese tamam doğum başladı dicem ama o da yok. Doktorumu aradım gelmene gerek yok kanama ve suyun yoksa dedi. Bu 3. Gebeliğim zaten sancının doğumun nasıl bşrşey olduğunu biliyorum bire bir aynı sancıyı yaşıyorum ama devamı gelmiyor malesef kaç gün sürer acaba bu böyle diğerleri hiç böyle olmamıştı