Buse01 25 haftalik hamileyim ilk defa bugun kahvetengi leke gldi iki gundur asiri stresliydim onla alakali bi durummu bebegim harekt filan ediyo biseyi yok sizce neden???
Deletedmom34 Buse01 Ben sana doktora gitmeni öneririm canım en iyi bilgiyi ondan alırsın. Kahverengi lekenin farklı farklı sebepleri var. Kahverengi lekelenme biraz önemli ihmal etme derim canım
mucizemizibekliyoruzz Buse01 mukus tıkacı açılmış oyüzden leke gelmiş olabilir erken doğum riski olabilir doğum olabilir hiç riske atmayın. Doktorunuza hemen bildirin
mehtap_28 Buse01 anladım benim de oldu coraspirin kullanıyorum doktor o yapabilir dedi ama erken doğum riskine karşı rahim ağzının açılıp açılmadığına uzunluğuna falan baktılar
Deletedmom34 Buse01 O zaman sorun yoktur canım geçtiyse bozma moralini . Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin önemli bir şey değildir geçtiyse
Buse01 Deletedmom34 insallah bide iki gundur asiri hareketli kesintisiz 5 saat boyunca donup vurup duruyor belkide ondandir bilemiyorum suan yazarken bile oynuyor cocugum
Buse01 mucizemizibekliyoruzz suan ailemin yanindaym memlekette iki gune gidecem ozman gidebilirm doktoruma ama sariya dondu geri gelmesi bidaha bide ilk defa geliyor hamilelgm boyunca
mehtap_28 Buse01 inşallah canım sen ihmal etme doktoruna sor Rabbim hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alalım inşallah