Edau9 ay böyle korkular hamilelik boyunca oluyo. Bi ara çok psikolojim bozulmuştu. Ben 35 haftadayım son ay ani bebek ölümü oluyo diyolar sürekli hareketlerini takip ediyorum. Çevremde insanlar sürekli kötü şeyler anlatıyo. Grip oldum yanımda diyolarki son ay grip tehlikeli, bilmem nenin bebeği gripken doğdu bronşitli oldu. Kimse yanında hamile mi var diye düşünmüyo sürekli sıkıntılı doğumlar, hasta doğan bebeklerden bahsediyolar. Artık insan içine giresim gelmiyo benimde. İnsanlr konuşacak lohusayken de bi sürü şey söylicekler, takmamayı öğrenmemiz lazım. Tevekkül edelim Allah verdi bu canı o korur büyütür inşallah duamızı edelim biz