Edau9 16 haftaligim bu haftaya gelene kadar belki 10000 tane olumsuz hikaye okuyup oturup ağladım şöyle olacak böyle olacak diye. Hâlâ da öyleyim yine bu saatler kötü şeylere bakma saatlerim. Gerçekten annelik, bebek anne rahmine düştükten sonra başlıyormuş gerçekten. Gözümüzün önünde değiller ya ondan bu korkularımız. Ben de rahim uzunluğu sınırı var, bebişin eşi aşağıda rahime yakın ileride erken doğum riski olabilir denildi ama pozitif olmaya çalışıyorum. Hep şöyle diyin, “Allah’ım bebeğim sana emanet” içiniz rahatlayacak emin olun ben her akşam öyle diyorum❤ Bebeklerimiz Rabbimize emanet