-minikkelebegim- HButun İNŞALLAH yarın belli olunca yazacağım Rabbim tez zamanda sizlere de sağlıklı evlatlar nasip etsin İNŞALLAH hersey gönlünüzce olsun
biokadin -minikkelebegim- merhaba cnm hiç canını sıkma benim arkadaşım 1.5 aydan hep kanması vardı ama doğum yaptı elhamdülillah rabbim inşallah evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin tüm gebelere her gece duam canını sıkma dinlen bulaşık makinası kapağını bile açma mümkünse eşin yanına getirsin yemeğini kahvaltımı lütfen dikkat et 🤗💕
Cdem21 -minikkelebegim- canım benimde öyle oldu tam o zamanlarda progestan fitil ve proluton iğne verdi bol bol yat dinlen hiç moralini bozma iş yapma hepsi geçecek kötü düşünme 🫂
-minikkelebegim- Cdem21 çok haklısınız İnşallah. Malesef eczanelerde o iğneden bulamadık diye doktor fitilden verdi banada
-minikkelebegim- Doktora gittim muayene oldum. Kese embriyo gözüktü fakat kalp atışı yok 1 hafta sonra tekrar bakacak doktor eğer kalp atışı olmazsa gebelik sonlandirilacak malesef düşük riski varmış.