BUSRAMSAMETM 22+4 ayaklarım çok şişiyor çözüm buldum soğuk su icine elma sirkesi dokup kovanın içine ayaklarımı yarım saat dinlendiriyorum hemen iniyor başka çözüm bulan var mı 🤔
Aslanirem BUSRAMSAMETM bende ikiz gebeyim 31. Haftada inanılmaz şişiyor ayaklarım her bende denedim onu indiriyor ama ertesi gün biraz iş yapınca gene şişiyor tam olarak bende çözüm bulamadım 😓
Gamze_yassar Benim 39 haftalık balon gibi şişti yürüyüşde fayda etmiyor soğuk suya tutum gene aynı sadece uyuyup uyanınca hafif iniyor sonra geri eskisi gibi oluyor var mı benim gibi olanlar?
2prensin_tekprensesiyim BUSRAMSAMETM Bunu deneyeceğim benim ayaklarım ve bacaklarım aşırı derece de şiş ben asla yuruyemiyorum dolanamiyorum çünki 29haftalikken sağ böbreğimde taş çıktı bebekden dolayı alamadılar alttan stend taktılar tel aşırı derecede ağrısı oluyor stendin ve böbreğimin bide idrar yolu enfeksiyonum var şuan da da 35+1 haftalığız