Ysgl26 Huzur-2 bi saat kadar önce açtım benzer bi konuyu. Benim oğlum 2 hafta geriye düşmüş. İnşallah gelişir bu haftadan sonra çok tedirginim. Yoksa sezaryen olmak zorunda kalıcam 35-36. Haftalarda
Ozgeozgul Ysgl26 beslenmenize dikkat edin bol bol ceviz çiğ badem fındık muz yoğurt süt avakado pekmez tüketin
Ysgl26 cansualisa 34. Haftada gelişimi yavaşladı bi anda. Hatta önümüzeeki haftalarda artık aynı kşlodaysa gelişimi durdu diye sezaryen yapacaklar
Ysgl26 Ozgeozgul ediyorum aslında. Hep tüketiyorum bunları. Bunlar dışında da sağlıklk beslenmeye spor yürüyüşe dikkat ediyorum ama 33. Haftada yavaşladı gelişimi
cansualisa Ysgl26 cnm bak ne dicem sana adet tarihimizden itibaren hesaplanıyor ya normalde 40 hafta 10 ay oluyor ama biz adet bitiminden snra hamile kakıyoruz o yüzden 2 hafta önden 2 hafta geriden geliyor demesine hiç bakma üzülme yani ❤️❤️